Thursday, 18 October 2007

传说中的人品守恒定律

Yesterday was an amazing day for me lah... I never wonder that I can get the highest comprehension mark in my class... Haha, must be accidentally and involves good luck. Honestly, me English is very poor that GP is the most difficult subject to me. I am always afraid of it. But different this time, that I got my first B for GP compre in JC life!

Then, I must conclude my performance for this promo exam---it is...AMAZING! I'm think of giving myself a BIG present for doing well (may not be the best but it exceeds my expectation), Hoo, so I must be even NICER to myself.

听说过人品守恒定律没有?我觉得昨天我就明显证实了这个定律得正确性。本来白天该值得庆祝的,还想放自己一天假,结果晚上可9:40才进宿舍门,说什么一起做PW,搞到最后大家一起slack外加闹来闹去,最后别说是OP,就连第二天马上要交的WR都没写完……哈哈,我们一群懒人。回来以后居然连网络也跟我过不去,一直到晚上11:00还没有连到网上,害得我没能如愿以偿的在网上颓废,无奈只得看我的网球王子打发时间。应该是因为人品全用在Promo的results上了,只剩下一点点来cater剩下的生活,果然不出所料的出现了人品用光的问题……哈哈,今天没有卷子再出来了,所以人品一下子又回来了!!好开心哦,又能上网了,千万不要断啊……(祈祷中)我人品应该不至于那么烂吧……

P.S. 呵呵,不二就是天才嘛,我最喜欢天才了!!!

No comments:

 
>